25/11-11

Idag fick jag ta sovmorgon, NICE! Började jobba halv åtta, sedan klockan ett var det dags för möte då jag skulle presentera för några chefer, metodare och arbetskamrater vad jag hade lärt mig och sett för skillnader mellan avdelningarna och hur de arbetar :) Mötet slutade klockan två, ungefär, och då slutade även min arbetsdag.


Sedan jag kom hem har jag använt min fiina crosstrainer, duschat, tittat lite på Hanna Montana the movie ;) haha. Nu sitter jag här framför datorn, allt är färdig packat och jag är klar att åka... typ ;)



Simon är påväg hem från Uppsala. Helgen nu har mycket roligt att erbjuda verkar det som. Ser väldigt mycket fram emot allting.




Kommentarer
Postat av: "lille syrran"

Fin cheyy! :D <3

2011-11-25 @ 22:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0