21/11-11

Tjollahopp ;)
Nu är det såhär pinsamt längesedan jag skrev igen! Jag måste bli bättre på detta, det är ju otroligt skönt att skriva av sig.


Bror min var hit i helgen och mamma och pappa hämtade honom igår så då träffade jag dom också ;). Så i lördags mötte vi Ante i Uppsala, handlade lite på Gränby, köpte en crosstrainer och sedan på kvällen var Madde Runarsson och Emelie Gustavsson hit och tittade Full fräs med oss, spelade lite PS3, en perfekt helg som avslutades hos Grehn/Andersson i Åstorp, med fika och jultidningar :)


Idag har det blivit lite hemplugg till kommande kurs. Sedan är det jobb resten av veckan, förmiddag så tidiga mornar men det brukar fungera bra det.
Ja sedan jag sist skrev har jag och Simon flyttat ihop i en tvåa i Gimo, här har det bytts golv och ska tapetseras någon gång efter jul. Så jag har jag gått och blivit gimobo om man nu kan bli det bara sådär ändå ;) haha. Jag har även tagit studenten och börjat plugga på distans från luleå universitet och har projekt arbete på Sandvik 60% arbetstid och denna sammansättning kallas för ett Tainee program. Helt perfekt!!!
Så lite längre ned kommer jag att lägga in lite bilder för att visa vad som har hänt de senaste månaderna.


Bilderna ligger inte i tidsordning, tyvärr.
Från vår balkong
(Oktober)



Vardagsrummet
(November)



Sovrummet
(November)

Senaste inköpet passade bra i sovrummet
(November)



Hallen
(Nobember)



Köket
(November)



Min födelsedagpresent från Simon
(Augusti)



Varit på Simons kusins dop
(Oktober)



Simons födelsedag
(Augusti)



På dopet
(Oktober)



Simon har blivit farbror åt lilla Alicia
(Bilden tagen i Oktober, Alicia är född 9 September)



Familjen Grehn/Bexenius,
Simons bror med flickvän Sofie och lilla Alicia
(Oktober)



Detta är en bild från Japanresan, m,en Erina till höger var och hälsade på oss i Sverige i sommras ;)
(Kortet taget i Mars i Nagoya, Japan, Erina var på besök mitten på sommaren 2011)



Erinas besök i Uppsala, från vänster Erina, Emelie och Henrik
(Sommaren 2011)



Studentskiva i Uppsala
Från vänster Mårten(lärare), Simon, Elida, Emma, Marcus, ?, Cecilia
(April)



Studentskiva
(April)



Studentskiva
(April)



Studentkryssning Jag och Amanda
(maj)



Studentkryssning
Från vänster Jag, Cecilia, Jennifer, Amanda och Louise
(maj)



Champagnefrukost, studenten
Jag och Cecilia
(juni)



Champagne frukost
från vänster Josefin, Louise, Emelie, Jag, Frida, Matilda
(juni)



Studentfoto
Nedre redan från vänster: Martin, Martin, Emelie, Josefin, Louise, jag, Johan, Jonathan
Mitten raden från vänster: Strömberg, Jesper, Johanna, Sara, Frida, Matilda, Julia, Jennifer, Amanda, Strömberg, Niklas
Övre raden från vänster: Robin, Tobias, Cecilia, Cecilia, Mattias, Emma, Henrik, Krostoffer, Erik
(juni)



I skolan innan studentavslutningen
Jag, Tobias (Tibbe) och Julia
(juni)



Efter utspringningen
Jag och Simon
(juni)



Efter utspringningen
från vänster Josefin, Matilda, Jennifer, Cecilia, Jag och Julia
(juni)



Efter utspringningen
från vänster Henrik, Martin, Josefin, Matilda, Jennifer, Cecilia, jag och Julia



Förfest hos Josefin innan Sandvik Coromant Gimos 60 års fest
(Oktober)



Kulturnatten i Uppsala, Etage
Moa och jag
(September)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0