Snökaos

FREDAG

Guud vilken väder det är alltså. Helt hemskt, Simon fick knappt upp dörren imorse när han skulle ut. Var nästan tre decimeter snö utanför dörren uppblåst ihop packat. Men det gick tillslut, så nu sitter man i skolan vi är åtta av 28 här idag. Bussen som kommer från östhammars hållet har inte ens gått från östhammar än...


Alla skolbussar i hela Upplandslän är inställda. Bussar är försenade, jag hoppas att vädret blir bättre tills jag ska försöka ta mig hem till Storvik. Men det blir nog bra...


 

Bara åtta dagar kvar tills jag åker till Japan, ska bli roligt, och skönt att slippa snöovädret!


Ser fram emot att åka nu. Men lite nervös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0