nu du

Fy vilken hemlängtan jag har haft. och bättre blev det inte av att datorn böjade krångla lite smått. det fungerade inte att använda mikrofonen INGEN mikrofon. köpte till och med en ny. Nu har jag köpt usb adapter till den med. då började den fungera med då fungerade inte ljudet på datorn ist., Nu fungerar allting. Men undrar om datorn behöver lämnas in när jag kommer hem kanske :'( Tråkigt men bättre än att inte ha någon alls.
Idag har vi varit på jobbet. Började med två timmar övningar på cad programmet. Sedan var det coropak möte från elva till kvart över fem. Det var dessutom på JApanska. Halva tiden förstod vi ingenting. men sen så kom Michel och å översatte han till oss på svenska:) det var intressant faktiskt,fast jag otroligt trött. Hade inte kunnat sova riktigt inatt.


Nu ska snart jag och Emelie ut och äta. Undrar vart det blir idag ;) Gott säkert,


pusspussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0