FÖÖÖR längesedan!!!

Jani, nu var det pinsamt längesedan jag skrev någonting här. Jag lovar att jag ska bli bättre nu den närmsta tiden.
Tänkte ta upp skrivandet nu igen innan jag åker till Japan. Det är bara två veckor och två dagar kvar nu, men tänkte att jag skulle hålla alla uppdaterade under tiden jag är borta. Så jag tänkte försöka skriva så mycket som möjligt här. Men detta beror alldeles på om det finns Internet på det stället vi ska bo på. Jag får hoppas på det annars blir de första fyra veckorna jobbiga. Den sista ordnar vi själva bostad så då fixar det sig nog med internet.
Kram på alla så håller vi tillsammans tummarna på att jag ska kunna bli bättre på det här med att skriva! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0