4 dagar

Tisdag

HJÄLP Nu är det bara 4 dagar kvar. Är nervös och börjar nästan längta efter att åka så att jag får komma hem någon gång. Jag har inte varit utomlands speciellt mycket och är ingen höjdare på att hitta på flygplatser. Men med Emelie vid min sida höppas jag att det kommer att gå bra. Vi får se hur detta blir.


Är en hel del som ska göras nu innan vi åker också. I helgen har jag köpt nya underkläder vilket var ett måste, jag har även köpt presenter som jag kan ge till de vi träffar i Japan. Vad har jag mer gjort... hm... jag har letat reda på vad jag ska ha för jacka, skor och sådant praktiskt. Igår fick jag stress köpa ett par byxor, de vill inte att vi ska ha jeans på oss under arbetstid.. och jag har bara jeans och leggings. Så jag köpte ett par chinos fast med hög midja. Riktigt sköna faktiskt, jag hoppas att de duger att ha, hoppas även att jag kan ha de paret mamma hade hittat hemma, annars blir det till att tvätta upp byxorna med jämna mellanrum.


Nu är det bara ganska mycket kvar att göra innan jag kan känna mig klar att åka. Jag ska packa klart, och det är inte det lättaste, jag ska göra ett matteprov innan veckan är slut, jag måste hinna göra klart min design uppgift och skriva klart samhällskunskaps rapporten. Samtidigt ska jag hinna till Simons mormor och morfar och äta middag, jag ska bjuda Mattias och Emy på middag och jag MÅSTE tvätta. Menmen, det är som alltid.

VILL MAN SÅ KAN MAN!


Så jaaa. Nu är det tisdag, lördag bär det av. Egentligen borde jag inte stressa allt löser sig på ett eller annat vis och jag tror egentligen inte att det är något problem.


Pusspuss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0