3 dagar kvar

Nu är det bara tre dagar kvar tills det lyfter! Ska bli roligt tycker jag, men är fortfarande lite stressad över att inte hinna packa allting och göra allt jag skulle vilja göra.


Idag blir det middag med Emy och Mattias. Men fick precos nu en tid hos tandläkaren för att ta bort stygnet som jag fick när de opererade bort en tand på mig. Det skulle ha lossnat av sig självt för typ två veckor sedan men det sitter kvar det, så nu ska jag få hjälp att ta bort det. Ska vara där vid fyra, så jag borde hinna hem och laga mat och göra en kaka innans sex, förhoppningsvis i alla fall! Men det ska bli väldigt roligt att träffa Emy och Mattias med deras lille pojke innan jag åker.


Hoppas att maten går hem i smaken för dom också. Det vore roligt, det är alltid roligt att laga mat åt andra men förhonningsvis ska jag kunna lyckas få det att bli gott med :) haha,


pusspuss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0